såså

då sitt man här igen då o väntar på att tiden ska gå.. inatt ha vart en bra natt, ganska fullt upp så tiden ha gått fort.. men nu sen kl 3 e de ganska lugnt..

Fettisdagen ha de vart oxå.. 2 semlor ha ja äte i år.. fast en av dom åt ja redan på måndan..morfar köpte semla till
sess-emma. och en fick jag nu inatt på jobbet.. tack  landstinget :)

varje år gör jag samma sak.. intalar mig själv att jag gillar semlor.. o blir lika besviken varje år.. varför jag får för mig att jag gillar semlor vet ja inte.. jag gillar inte grädde o inte mandelmassa.. så hela grejen faller ju lixom där.. men alltså.. de SER ju så sjukt gott ut me semlor, så jag vill verkligen tycka om dom

prata me mamsen idag när ja åkte buss.. hon satt o kollade på "vem vet mest" på tv.. så nu har hon överbevisat mig.. det FINNS alltså folk som på riktigt ser på de programmet.. hade jag aldrig trott... kanske den absolut mest tråkiga programide genom tiderna...som sällskapspel visst.. men o se på tv.. noooo.. ni som inte ha sett det kan ja absolut avråda.. ingen mening o görne heller..

snart e kl 4.. jag gillar när kl slår 4 på nätterna.. för efter 4 går allt så fort.. då börjar de hända lite saker o man har o pyssla med.. o sen när kl slagit 6 så känns de som man snart får gå hem.. den timmen är nog den snabbaste timmen som finns..annars är alltid timmen innan man slutar seeeg o lååång.. ni vet, när man slutar kl 16 o kl e 15.. så sakta tiden går.. natten e de tvärtom.. de e lite, överlever man fram till kl 6 så säger de  bara vips o så börjar dagspersonalen strömma in o pang bom så e man nere i omklädningsrummet o byter om :)

nä mina käre vänner, nu orkar ja int babbla nå mycke mer om detta.. nu ska ja ta mig en liten tripp neröver korridoren o se va mina kära uskor gör

puss o hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0