söndag morron

söndag morgon, eller dag, kl e 11.. men de e inte meningen att jag ska va vaken nu.. de e meningen att ja ska sova länge o vända på dygnet, för ja ska jobba natt i veckan ju.. men det gick verkligen inte... jag försökte o försökte... halv tio va ja så vaken som de går o va.. så aja.. får se hur dettta nattande går..

måste ta mig en sväng på affärn o införskaffa mig lite oxkött, lax o foreller... eller kattmat då alltså... jag e faschinerad över mina katters bordskick.. jag gav dom burkmat idag.. o dom gillar verkligen inte maten.. men gelen som ligg runt, den smaskar dom i sig.. så nu ligg de nå torra avslickade bitar i skålen.. o så där gör dom jämt..de borde finnas burkar me enbart gele i ju som ja kan ge mina knaskatter..

alla är bakis.. hela sverige tror ja.. jag e nog den enda i hela världen som inte e bakis.. de känns så iaf nu när ja ringer runt o är trevlig o social på söndamorronen.. ingen vill prata me mig o alla mår illa :(

imorrn ska ja få träffa min morfar.. i umeå.. de ni..

nä nu ha int ja tid me detta bloggeriande, nu ska ja på affärn


hörs hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0