tandläkare

tandläkare måste ju va de skummaste folk som finns.. jag menar,. hur tänker dom i val av yrke?

alltså.. jag fattar om nån vill bli läkare,rädda liv.. eller snickare, tycker om o arbeta med händer.. men tandläkare?? jag vill så gärna gräva andra i munnnen när ja blir stor? eller?

okej att alla kankse inte har sina drömyrken.. ja menar.. städare eller tidningsbud kanske inte heller e ett drömjobb.. men tandläkare e ju ändå 5 år på högskola.. så?? hur tänker dom?

alltså finns de bara en slutsats... tandläkare e skumt folk..

för övrigt känns de som en uppdatering krävs för att få er nöjda... men alltså.. det händer faktiskt inte så värst mycke i mitt liv just nu som e värt o blogga om.. eller jo.. kanske..det finns lite saker som ja skulle kunna berätta om...men... ni vet ju hur ja e... ska suga lite på karamellen först innan ja släpper loss o förtäljer saker..
men det kan kanske va nåt bra... återkommer i ärendet..

vädret e skumt.. ena dan e de tokkallt.. o nästa plusgrader...o de känns på mina läppar.. dom blir torr som fnöske.. just nu e dom så torra att dom borde få ett varningsmärke på...o inte har ja nån idominsalva hemma heller...

nä vet ni vad... nu ska ja sova... imorrn e ja ledig... tokledig

då ska de städas... sen kommer väl kanske k över o drick coffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0