topp vs botten

har just haft en diskussion angående toppredning och bottenredning av såser..

jag har alltid bottenrett mina såser.. ja e värdelös på att toppreda.. men nu påstår min kompis (som för övrigt e kock så han borde ju egentligen ha rätt) att hemma privat så har han ALDRIG använt sig av bottenredning för de e så avvancerat, medans toppredning e superlätt.. jag hävdar tvärtom..

så nu ska ja göra en rent vetenskaplig undersökning av er mina kära vänner.. vad gör ni.. svara på min a,b, c, d fråga

Brukar du toppreda eller bottenreda?
A: Toppreda
B: Bottenreda
C: olika beroende på sås
D: Toppreda? Bottenreda? jävla dumheter, ja köper sås på påse

Kommentarer
Postat av: sarah

hehehe, svara naturligtvis D =) trodde du ngt annat?s

2009-02-16 @ 09:28:38
Postat av: Stoffe

D

2009-02-16 @ 11:38:27
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Lilljohanna

hur f-n gör man sås utan påse??? :-D

2009-02-24 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0