irriterad

sluta fråga nån gång då!!!!!!

"men är de inte jobbigt o pendla mellan övik o umeå?"

här kommer svaret: JO de e jobbigt, o jo, skulle ja få välja så skulle ja såklart helst vilja jobba i min postlåda, de e lagomt avstånd.. men nu är de så här att det inte finns några jobb i min postlåda, o då är de bara o gilla läget o åka en bit.. o jo de e rätt drygt, men det funkar kanon o så äre me de!

"Men varför flyttar du inte till umeå då?"

för att ja bor i övik.. jag bor helt perfekt o ha mina katter.. o den som ens andas att ja ska göra mig av me dom kan ju gå o dö.. man tar faktiskt på sig ett ansvar när man skaffar katt, att ta hand om den o ha den som familjemedlem, o då får man räkna med att en katt blir ca 10-15 år. då kan man faktiskt inte bara ta bort den eller ge bort den om nåt blir jobbigt. i så fall så borde ju adoptivföräldrar få lämna tillbaka sina barn oxå om de e lite jobbigt o ha dom.
dessutom gillar ja övik... eller kanske inte så mycke övik.. men min lgh.. om den nu hade legat i haparanda hade ja gillat den ändå.. för de här e första gången på flera år som jag har nåt jag kan kalla hem.. när ja va 16 så sålde mina föräldrar sitt hus jag växte upp i, o flytta till ett annat, o sen dess har jag inte haft nåt jag kan kalla för "hemma" för hemma hos dom e ju deras hem, inte mit barndomshem... o alla lägenheter jag bott i själv har alrig kännts som ett riktigt "hem" utan mer "okej ja bor väl här så länge"
o nu har jag äntligen hittat ett "hem" då vill ja inte bara flytta för o bo i umeå, som ja inte ens vet om ja gillar.

okej nu ha vi rett ut detta, kan ja slippa få dessa frågor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0