nyårslöfte

i år har ja slagit sm i nyårslöften, attans vilken bra människa jag ska bli

jag lovar:

att sluta snusa

gå ner 10 kg innan 15 juni

inte dricka alkohol mer än 1 gång i månan

inte hava sexuell relation till mina grannar

inte skaffa så många ovänner varje gång ja träffar folk

bli rik

höra av mig till mina vänner minst en gång i månaden

inte sno mina grannars tvättider

börja träna mera

inte shoppa mer än nödvändigt (snodd ide av sarah, fast jag har mer undantag än hon, tar min mascara slut har ja rätt o köpa ny, etc etc)

börja äta MINST ett mål mat om dan iaf

sluta feströka


som ni ser ska ja tydligen sluta me allt som e roligt, men va fan de kan de va värt, ni vet ju att nyårslöften e till för o brytas..

gott nytt år då!

Kommentarer
Postat av: Bika

Det var allt en himla massa löften det där, lycka till med dem :)

2009-01-08 @ 15:05:15
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: sarah

hur går det med löftena?? o jobbet ? blogga mera ;D

2009-01-09 @ 18:24:10
URL: http://tiaras.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0