tröttast

jag kan nog utan o överdriva påstå att jag just i detta nu är tröttare än ja nånsin vart förrut..

hela veckan har ja jobbat kväll o pendlat.. vilket innebär att jag har åkt hemifrån kl 9.30 o komme hem 00.40.. o idag ska ja på begravning.. så ja kom hem 00.40 o klev upp kl 5.. snäppet trött e ja..

varför gör ja detta då? jo jag har ju mina bäbisar som ja inte kan lämna hur som helst hur länge som helst.. ska bli väldigt skönt om 1 vecka när kissebäbisarna kan flytta hemifrån.. fast lite trist, för dom e ju sjukt söta..

iaf så ska ja strax ta o bege mig mot republiken.. begravning av min farmor.. min lilla underbara farmor... känns hel konstigt att hon e borta.. hon har ju alltid funnits

är det inte konstigt... att människor som funnits jämt helt plötsligt bara är borta

hon som lärt mig så mycket....

nä.. orkar inte blogga om det här mer.. jag är trött, ledsen och förvirrad..

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0