regn

shit, hur mycke vatten kan de egentligen finnas? de har ju tokregnat hur mycke som helst nu senaste dagarna, vattennivån måste ju ha höjts me flera meter, typ tuuuseeeen!!! minst!!!

men de gör int nå, ja ha inte semester förrän på onsda, o då ni, då blire soooool i 3 veckor, de lovar jag!

är sjukt mycke på jobbet nu, känns som man bara irrar runt som ett litet löv o gör saker, utan o tänka..

fast just nu sitt ja hemma i min soffa alldeles ensam o övergiven.. lite ledsen oxå.. jag blev övergiven idag.. trodde ju att jag skulle få en myskväll med min björn.. men icke då, helt plötsligt efter maten så vips så skulle han hem.. o poff så var han borta! o där satt jag o undrade vad som hände med mina mysplaner??
känner mig lite som ett bed n´breakfast... eller... ja.. jag vet int.. lite ledsen blev jag iaf.

men jaja.. jag o sigge har ju haft lite quality-time iaf, gertrud ha ju åkt på kollo till lillsjöhögen, så de e bara jag o siggen kvar här nu.

jaja, e väl lix bra o gå o sova nu... puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0