semester dag 2

jahapp då va ja inne på andra dan som semesterfirare.. hawaii-skjortan o paraplydrinkarna o solhatten börjar bli välanvända ;)

idag ska jag faktiskt göra saker.. nu om en liten stund ska ja åka te åsele o gå på marknaden där.. ska bli skoj.. o ikväll kl 19 ska vi till björns kompisar M o A o grilla, ett gäng på typ 10 pers... o de där kompisarna e faktiskt människor som jag tycker om (haha nu e de inte så att jag hatar alla hans kompisar.. men rätt många av dom e "inte min typ av människor") så de ska bli jätteroligt

 en bra dag med andra ord.. solen skiner oxå, vilket gör det hela ännu bättre :)

så nu ska de drickas kaffe, avhandla en del på facebook o sen blire väl o åka :)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0