semme

nu har jag gnällt mig igenom 2 blogginlägg, här kommer turnern,

idag kl 14.38 (jepp jag lyckades flexa dessutom) så stämplade jag ut o kommer inte komma tillbaka på 4!!!!! veckor!!!

jag har SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och hela dan ha vart så sjukt bra.. startade med det vanliga kaoset på jobbet, nu är de dock ännu mera kaos då en massa semesterfolk kommer tillbaka, o vi ha ändrat lite rutiner på avd under sommarn (typ läkemedelsbeställningsrutiner, morgonrapporteringen, rondtider etc) så dom nygamla som kommer tillbax har typ noll koll..
men jaja.. sen vid 14 kom bakslaget.. jag fick besked om att jag är varslad from 1 sept... vilket innebär omplacering.. sist in först ut vet ni.. o hittar dom ingenstans o placera om mig på.. då äre bye by=kicken....så de känns ju lagomt roligt o gå på semester o typ inte veta om ja får komma tillbax.. men aja..

sen va vi hembjudna till björns kompisar på middag.. supergod mat.. o ptja.. trevligt sällskap (kanske inte min typ av människor.. men jag ha inget emot dom) o så deras son på ca 1 år.. mycket trevligt..

nu e ja hemma igen.. ha skickat hem björn til sig, så jag slipp vakna av hans väckarklocka imorrn.

förresten, i söndags fyllde min fina pojkvän 30 år.. o de firades i dagarna 2.. på lördan va vi ut o käka, jag björn o så ett gäng polare till honom, sen blev de öl på uteservering o ett antal drinkar.. hur roligt som helst


ser ni va söta vi e (jag e inte en elak sur flickvän jääämt)



sen på söndan då han verkligen fyllde år så klev ja upp kl 8 (sa jag att de blev många drinkar på lördan va.. bara den bedriften va väl fin nog, att ja klev upp kl 8) o bakade bröd så ja kunde ge han frukost på säng..

sen fick han sitt jättestoooora paket av mig.. hade slagit in i en stor låda, typ sizen av flyttkartong.. han fick allt en 30 åring behöver för o få en bra dag:

hårtrimmer
whiskey
3 kg godis
2 påsar tuggummin
ett silverarmband
2 pkt cigg (jo han röker)
diskborste (jag tyckte hans gamla börja se ledsen ut)
en spargris i form av en nalle (de ska man ha när man e min nalle)
trisslotter
fantomentidning (alla killar vill väl läsa fantomen)
chips

o en puss.. fast den fick han av bara farten, jag slog inte in den

så ja e inte alltid så hemsk och elak som de låter :)

nä nu ska ja semestra vidare.. puss hej


Kommentarer
Postat av: Lilljohanna

Jag tror inte du e nån sur flickvän faktiskt.

Har man jobbigt med sig själv e de jävligt svårt att va den man brukar/vill vara. Synd bara att den andra parten brukar ha vääääldigt svårt att förstå att ibland e de mycket i livet o då får de stå tebax.



Jag hejar på dig iaf! =)



2009-07-15 @ 23:15:32
URL: http://metrobloggen.se/tillbakatilllivet
Postat av: sarah

ahh...tänker på dig!

2009-07-15 @ 23:42:18
Postat av: Anette

Håller tummarna för att du skall få vara kvar på jobbet. Att de inser hur mycket du behövs:-)



Kram kram

2009-07-16 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0