sommar sommar sommar

jaha då va de sommar då.. kan man nog konstatera, det är juli, 25 graders värme som varat en vecka, allsång på skansen har dragit igång.. sommar!!! o bara 4 månader till snön o skoter o skidsäsong! gött!!!!!!


en snabb uppdatering, de får bli en snabbis för egentligen ska ja städa o inte alls sitta här o blogga, men va fan ja måste ju uppdatera er,va ju på tok för länge sen ;)

Midsommar:

jobbade ju hela midsommar som sagt, så de blev inget mellansel, men ganska bra iaf..

björnfamiljen kom o hälsade på björnen, så efter att ha jobbat dag (7-16) så vart de grillning med björnfamiljen.. dom va ganska snälla o inte fullt så ruskiga som man kan tro att en hel björnfamilj ska va.. men attans va roligt dom pratar..
stockholmare som dom är..
muahawahahaahaa...
sen spela vi tetris hela kvällen... sällskapsspel i ny version, vem vill spela TP när man kan köra tetris på x-box :P

o nu i helgen hade jag en liten minisemester.. hamnfesten i övik.. så på lördan satte jag mig på en buss till övik (va nästan nostalgisk, fattar inte att jag i 6 månader pendlade fram o tillbaka den sträckan 2ggr/dag helt sjuuukt)

gick upp te johan när jag stigit av min buss... sen satte vi oss ute på uteplatsen o drack alkoholhaltiga drycker och fler och fler droppade in..

själva hamnfesten blev de inte så mycke av.. va så jääävulskt med folk där, kön till öltältet va typ 3 mil lång.. så vi skippade den iden o hamnade till slut på harrys istället.. fasiken så roligt jag hade.. sen åkte ja till mellansel o sov hos annika o hennes björn.. jag åkte nattbuss till mellansel, de ni, de e stort! enda nattbussen som går i övik på hela året ;) haha

på söndan blev de en perfekt stekardag... typ 800 grader i solen, så vi samlade ihop mig annika, björn o johan o lite fika o några filtar o drog till beachen o solade o badade, grymt skönt i vattnet.. sen åkte vi o åt på matkompaniet o sen vart de glass o kaffe i hamnen innan jag satte mig på bussen hem igen!


om 9 arbetspass har även jag semester på riktigt ;) ska bli sköööööööööÖÖÖÖööööönt!!

japp de va de de, nu ska jag städa.. på lördag kommer min moder o fader hit o hälsar på..
tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0