tisdag

tisdag idag.. allsång på skansen väntar.. och imorgon kl 15.30 så går jag på semester... grymt skönt!! wihoooo

på min semester ska ja bara va.. tänkte mig en plan o åka te jamtland en sväng, o sen bara slappa... hade ju planer på o hitta på nåt me björnen o åka på en liten roadtrip den enda vecka vi har tillsammans... MEN.. nä serru de gick inte..den veckan ska han o nån kompis tydligen åka till Åland...kul.... egentligen så gör de mig inte så värst mycke, de får väl han om han vill..men  hade ju vart roligt om han hade tänkt va me mig den veckan..

nu är jag en sån där gnällig sur flickvän igen.. kanske bara o inse, jag är inte gjord för o va i ett förhållande.. jag trodde det skulle vara roligt.. men fan ja e ju bara sur jämt..

äh..

nu ska ja se på allsång

ha de

Kommentarer
Postat av: sarah

tycker abs inte att du är en sur o gnällig flickvän. hade varit skitgrinig!! man får vara sur o arg!

2009-07-15 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0