blogg

hej hej bloggen samt bloggeliloggläsare!

nu är jag sååå trött och ska inta sängen

imorrn el på fredag kommer skattepengarna, då blir jag rik som ett troll.. miinst

då ska jag köpa ett stort kassaskåp och en bunt juveler.. eller nåt..

umeå är en bra stad o bo i.. i umeå bor även björnen, vilket gör det hela ännu bättre..

ibland tycker jag björnen är såå dum.. fast mest snäll, o han e mer snäll o go än dum.. så värst dum e han inte heller.. jag e lite kär i min björn ja.. eller mycke,, fast de kan ja ju inte skriva, de vore ju pinsamt, då kankse ni tror att jag e sån där mjukis som har känslor.. de vore lite läskigt..

oj, jag ska ju duscha..attans, höll på o glömma de,.. hörs, puss

Kommentarer
Postat av: sarah

kommer skattepengarna redan??

2009-06-05 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0