ja..

vad ska man säga..
det bloggas för lite på den här sidan..
har ni vart med om att ibland har man så mycket att säga, men så lite ord, så då blir de inget av me det.. ungefär så är det nu.. det händer så mycke och jag har så mycket att dela med mig av.. men jag har som inte tid..eller jo tid har jag.. det har alla..24 timmar varje dag.. men jag gör så mycke annat än o blogga av min tid.. typ jobba o åka buss o sova..

fast jag klagar inte.. för ja trivs så underbart bra på mitt jobb i ume.. så de e helt klart värt o pendla 20 mil om dan.. fast jag håller ju på o filar på alternativa bostadslösningar..

för hur mycke ja än vill bo kvar i övik så funkar de ju faktiskt inte.. i längden..

hus ja.. ja banken vill att jag ska va fast anställd i 6 mån innan jag får ta lån.. så.. om ja inte skaffar mig en tät medlånare (borgenär alltså, ny tid nya ord) så de ligg väl som på is... några mån till

annars har ja int så mycke o säga.. eller ingen ork o säga nå mera..

ska anta sarahs utmaning i mitt nästa inlägg.. i promise ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

lugnt d=) huvudsaken att du bloggar:P

2009-03-23 @ 15:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0