nattsudd

här sitt hon då igen o nattjobbar sig lite..
ska mentalt ställa mig in på att bli umeåbo.. som ume-bo ska man gilla att cykla, hela året sommar som vinter, o så ska man prata låtsas-stockholmska.. och träna på IKSU.. de gör alla, tränar på iksu.. o på helgerna ska man på strömspilen och shoppa, alternativt gå på "cafe station" o fika.. de e vad mina umeå studier visat..

själv ha ja inte riktigt satt mig in så hårt i de här med själva stan i umeå.. har typ vart downtown kansle 3 ggr totalt (förutom på busstation, den kan ja utantill)
men ja ska ju visst bo här så ja får göra ett studiebesök ner på stan oxå när tid finnes... tid ja.. tid finns inte alls nuför tiden känns de som.. att jobba 100% och pendla 20 mil om dan, samtidigt försöka hinna me o spendera tid med pojkvän, ge katterna lite Q-tid och sen försöka hålla lgh i något städat skick, o sen på det ska man hinna uträtta övriga ärenden, typ springa på affärer, vårdcentraler, stan och sånt... de e väldigt knappt om tid.. försöka sig på att klämma in vänner däremellan de e tajt..

i helgen ska ja iaf ut på galej me annika.. i umeå... ska bli kul tror ja.. hoppas jag...

nä nu ska ja jobba mera o blogga mindre.. update kommer så småningom.. o kanske sarahs utmaning oxå..

puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0