gillar

jag gillar:

  • att få 22000 i lön efter skatt.. de va välkommet.. mer nattjobb för lill-emma
  • att äntligen hittat mig en soffa.. imorrn ska ja hämta den (och när jag säger att jag ska hämta den så menar ja naturligtvis att björnen ska få både köra o bära, ja ska mest gå runt o se söt ut o halta på min skadade fot)
  •  att jag är ledig 7 dar nu (okej nu e de bara 6 kvar för ja börja ledigheten igår
jag gillar inte:
  • att ha 12500 i räkningar, de tog som bort den där superglädjen över min feta lön.. fast de e klart, de väger över känslan att jag kan betala 12500 i räkningar utan att de känns jättejobbigt med just den lönen
  • att björnen slänger dörrar på min fot så ja får en spricka i den (ok de va inte meningen att han skulle göra det.. o sprickan är en självdiagnos jag satt.. ont som fan gör de o gå på den iaf)
ja de va de de... se där jag gillar mer saker än ja ogillar.. nu ska ja kanske gå på ica hedlunda o köpa mig lite kaffe.. för ja gillar inte o va utan kaffe...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0