kan ni blogga lite mera

nä nu jäklar får ni faktiskt ta o dra era strån till stacken o skriva lite blogginlägg så ja ha nåt o göra när ja sitt här o har alldeles trååååkigt!!!!

sitt o surfar runt på nätet o har såå å   ååå    å å å tråkigt.... bjrörnen spelar poker.. o emma. hon sitt o är övergiven i ena hörnet på soffan.. björnen har en soffa..det har inte jag.. jag måste köpa mig en soffa.. men det finns inte en enda fin soffa jag vill ha i hela världen.. ja vil ha en soffa.. ja..

ja men iaf så tyck ja ni ska blogga.. jag tycker om o läsa bloggar om vardagliga tankar funderingar och aktuella händelser.. eller lite småroliga, matbloggar tycker ja om oxå..så såna ska ni skriva åt mig nu! tack..

jag tyck inte om o läsa töntiga fjortisbloggar, med massa fjant i, typ "åh va ja e braaa" o meningslösa  foton på blogginnehavaren (som ofta är en tjej som kan pluta med munnen på hundratals olika sätt) med samma motiv men 45 olika minspel.. så sånt kan ni låta bli

japp, bara o sätta igång o blogga så ja ha nåt o göra då!

puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

läs min blogg imorrn (fredag), så kan du få läsa ett fluminlägg om vardagstankar;);)

2009-05-21 @ 12:15:10
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0