så ska de låta

fredakväll, o jag har fredasmys ensam hemma all alone med katterna.. "Fredagsmys" förresten, de e mit nya ord ja ska börja använda.. alla har fredagsmys,.. jag har fortfarande inte fattat vad det betyder.. har fått 2 förklaringar än så länge "fredagsmys, de e en ursäkt att stänga in ungarna o sätta dom o glo framfrö tvn o svulla i sig chips o godis" och "fredagsmys innebär att glassbilen kommer, o man kan slänga åt ungarna en 50-lapp så håller dom sig undan en halvtimme så man hinner sätta på frugan"

för mig innebär fredagsmyset just nu -så ska de låta, -surfa -dricka en öl..

das björnus har lämnat mig åt mitt öde o åkt på grillfest med jobbet.. eller alltså inte hela jobbet, inte byggnaden o allt.. men arbetskamraterna alltså..

idag jobbade jag dag för övrig.. toklänge sen ja jobbade en dagstur.. ha ju bara haft nätter jättelänge nu..

så ska det låta på tvn nu... o helt seriöst.. kan ingen sära på de där jävla wahlgrenarna.. pernilla o hennes brolla va han nu heter.. båda två e ju så jäääävla störiga.. o tillsammans ger dom fan kräkeffekt.. så himla sliskiga båda två.. o ja tyck fan dom e äckliga o.. de kan inte va normalt o sitta o sjunga kärlekslåtar o titta sin brolla djupt i ögonen under tiden.. uääääck...

befria svenska folket från dessa två.. åtminstonde kombinationen!

tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska inte va sååå käääänsliiig! ;-))

2009-05-15 @ 21:17:54
Postat av: emma

hahahahahahahahaaaa nää ok du ha rätt ;P

2009-05-15 @ 23:33:32
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0