umeå då typ

jaha, då ha ja vart umebo i 3 dar... sammanfattningsvis kan man ju säga att de här me o va ume-bo e inge bra för mig... 100% av tiden jag bott här ha ja vart förkyld.. jätteförkyld, nyser som en pollenallergiker o går runt o snorar.. huuuvvva!!

men ni kan få flytten sammanfattad i bilder.. jaaaaaa bilder we like!
helgen inleddes med att städa åspalatset...


sedan anlände jag till umeå, flakvägen...
                                 ser ni va fräsigt, så ser min nya ytterdörr ut ;)


  japp så här såg de ut i min nya lgh.. vad gör man med alla saker???


köket.. nånstans under alla saker finns verkligen ett kök..


sovrum!!! tjohoooo jag har ett sovrum... ett rum man sover i.. de ni.. fräsigt värre


  Urban, min nya rumskamrat
(vill man köpa sig en egen urban så finns han på http://trendkedjan.se)

jaa de va de de... kanske kommer mer bilder när ajg fått någon form av ordning..


för övrigt e jag faschinerad över en sak.. i alla "städskåp" jag sett så finns alltid ett litet skåp i de som är låsbart.. exakt VAD e de meningen att man ska ha i de skåpet??
medicin? i så fall.. varför i hela friden i STÄDSKÅPET??? jag menar, om de e medicin så borde de där skåpet väl hellre sitta i köket eller inne i toaletten?? eller.. för alltså.. VEM förvarar sin medicin i städskåpet?

eller är de för att man har så starka rengöringsprodukter så att man borde låsa in dom? eller vad e de tänkt att jag ska ha i det låsta skåpet i städskåpet? tell me!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det är ju medicinskåp ju....om det är ett litet...eller?

2009-05-11 @ 13:37:04
Postat av: Anette

eller så skall man låsa in städmedel som små barn inte skall få tag på:-)

2009-05-11 @ 13:37:48
Postat av: Anette

hahaha...läste inte klart ditt inlägg förrän jag skrev kommentarer:-(

2009-05-11 @ 13:39:02
Postat av: emma

ja medicin e ju min gissning oxå.. men jag fattar inte placeringen av det? varför medicin i städskåpet.. medicin vill man väl ha nånstans där man även har vatten så man kan ta den med.. typ badrum eller kök.. varför inte bygga det lilla skåpet i badrummet o köket ist för städskåpet då? men ja.. de kanske e rengöringsmedel.. då ska ja låsa in min ajax-flaska nu..

2009-05-11 @ 14:40:00
URL: http://sessemmas.blogg.se/
Postat av: Anette

Lås in axajen du...ifall du får barn...på besök

2009-05-11 @ 14:47:33
Postat av: Anonym

Men.. det är ju där du ska förvara kvartingen.

Har du inte förstått det??? :-D

2009-05-11 @ 17:03:05
Postat av: emma

jahaaaaa.... ja då förstår ja

2009-05-11 @ 20:48:16
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0