umeå=trååååk

jag har tråkigt...
vad gör man ensam i umeå.. hela tiden tänker jag saker som "kanske man ska gå upp till grannen o dricka kaffe" sen inser man att man inte alls bor granne med patrik o emil längre o inte känner grannen o kan gå o dricka kaffe...

gå på stan har ajg heller ingen större lust med.. jag har ändå inga pengar.. o gå på stan ensam utan pengar suger fett

så vad gör man ensam i umeå utan soffa.. jo man tjuvsurfar på grannens nät.. men de e lite dålig åtkomst så de bryts hela tiden så de e inte heller så värst skoj.. o björnen jobbar så han kan ja inte heller leka med..

jag måste skaffa mig lite vänner i umeå inser jag.. hur gör man de då?

ska ja gå fram till nån o fråga om ja får va me dom? kanske vore nåt

jag har myror i min lgh.. många... ska väl ta o hälla lite kanel i springorna kanske..

kom o hälsa på mig då!! så ja slipper sitta här ensam o övergiven av hela världen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0