tröttsamt

jahapp, då ska ja överaska genom att skriva ett inlägg nu igen.. jag är som en trisslott, plötsligt händer det..

ännu en helg har då gått.. rätt najs helg, fredan skulle vi på kinaresturang med björnens kompisar...
hm.. vad ska man säga om det då? ganska nja... maten var nja, sällskapet var nja, jag hade jobbat natten till fredan så jag va oxå ganska nja.. sen tog vi iaf halva sällskapet och gick på station o åt glass (eller, jag åt iaf glass, de andra va lite mogna o vuxna o åt kaffe o kaka ;P ) det va riktigt roligt, o gott.. sen blev de en sväng förbi allstars för en öl innan vi knatade hem.. så fredan va riktigt trevlig ändå trots alla nja

lördan kom björnen på att vi skulle te k-rauta o köpa sandpapper..det slutade me att vi köpte spackel, färg o tapet.. så helt plötsligt va vi mitt uppe i en ommålning/tapetsering av björnens kök...

o söndan fortsatte vi med köksexprimentet, sen jobbade jag natten mot måndag..

igår jobbade jag helt plötsligt dag för första gången på... typ 500 år eller så... men jag fick mig en student.. en riktigt dutkig sådan, t6:a.. det gillas... jag vill alltid ha en student :)

o så vips ha ja uppdaterat om allt.. vilket leder mig till dagens aktivitet... jag ha fan inte rört mig mycke idag, för ja ha så sjuuukt ont i nacken.. jag känner mig som om ja blivit överkörd av en truck som sedan backat tillbaka o kört över mig igen.. vete fan varför ja har så ont... men ont ha ja.. kan seriöst knappt röra mig, eller sitta upp.. eller ligga.. utan måste ha en jättemuppig halvliggande ställning.. ajajajajaj

o mörkt är det.. minns inte hur solen ser ut.. va så länge sen jag såg den.. nu är de bara grått o grått o grått...


ja de va de... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0