åh men åh

men åååh!

värsta flaschbacken ja fick nu då!!!!

hitta min gamla blogg, den på NL nu.. hitta o hitta förresten, ja kom hux flux på att "åh fan NL ha ja ju int besökt på länge" så ja gick in där o kika runt lite.. åh vilka flaschbacks ja fick.. min blogg va mycke roligare förr kan ju konstateras... men de va nog för att jag va roligare förr... jag saknar mitt gamla liv... jag är ju helt klart nöjd över mitt liv nu o men.. ja jag vet inte...

svårt det där..

för ett år sen va jag singel o arbetslös o tokfattig.. men jag hade jävligt kul!

nu har jag pojkvän, jobb, o rätt hyffsad ekonomi.. men så jäkla tråkigt

varför?

jo, för ja bor i den här pisstråkiga staden..

jag känner INGEN i umeå! eller jo jag känner Björnen så klart.. men man kan faktiskt inte sitta o hålla handen varje dag o kväll, de blir jäkligt trist i längden.. o så känner ja ju mina jobbarkompisar.. men jag känner ingen som ja bara kan spontanringa o säga "hej ska vi gå o fika/promenera/bada/festa/bygga med lego.. etc..etc.."

o det är SKIIITtråkigt....

jag vill ha människor omkring mig.. men jag tycker samtidigt att det är jättejobbigt att göra det oxå.. åh jag vet inte.. jag vet bara att jag vantrivs nå så fruktansvärt.. eller.. samtidigt inte.. jag gillar mitt jobb, jag gillar min lgh o ja gillar min björn.. men resten då? jag vill ha ett socialt liv..

o det är SKIIIIITpissjättejobbigt att flytta till en ny stad o måste lära känna folk.. det vet jag, det har ja redan gjort en gång tidigare, been there, done that got the t-shirt typ..

så vad gör man då? flyttar tebax te övik? nja..finns ju inga jobb där.. flyttar tillbax till öset? hm.. tanken har slagit mig både en o 150 ggr.. men samtidigt har ju nästan alla jag känner där oxå flyttat... bor kvar här o vantrivs? hm.. ja vad vet jag... jag vet bara att det här suger

Kommentarer
Postat av: Anette

Du kan flytta till mig i Linköping. Jag tror jag förstår hur du känner dig. Men du...kommer du ihåg att du ville lämna övik oxå, men du lärde dig trivas. Det tar ungefär ett å att vänja sig vid att bo på en ny plats å om du skulle flytta tillbaka till övik eller östersund så kanske du inte skulle trivas där. KRAM

2009-09-06 @ 22:39:58
Postat av: Anette

Du kan flytta till mig i Linköping. Jag tror jag förstår hur du känner dig. Men du...kommer du ihåg att du ville lämna övik oxå, men du lärde dig trivas. Det tar ungefär ett å att vänja sig vid att bo på en ny plats å om du skulle flytta tillbaka till övik eller östersund så kanske du inte skulle trivas där. KRAM

2009-09-06 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0