detta har hänt

bloggtorka har rådit en stund nu.. detta har hänt:

jag har vart ner te stockholm på bröllopsfest :) malin o johan ha gift sig, de va tokskoj o träffa malin igen efter typ 100 år, vi bodde i norrtälje hos björnens föräldrar..så jag har även sett hur de bor, ja så nu e vi väl så gott som gifta ;)

sen har även jag o björnen haft en liten krissituation.. det uppstod ett slags nödläge så vi hamnade väl i en situation där vi hade valen antingen göra slut eller satsa på det här o förlåta och gå vidare.. vi valde att satsa.. så ja, nu satsar jag väl... tror jag utelämnar detaljer, ifall nån olämplig skulle få för sig o läsa min blogg

min dator har även dött... stendött... gick int o starta eller nåt.. så jaja jag gick o köpte en ny (garantitiden hade gått ut 3 v innan... surt värre.. ) så nu sitt ja här me en ny fuldator.. den e verkligen ful.. min förra va värsta findatorn.. den här e ful..

o gertrud har blivit steraliserad.. borta är nu äggstockar o livmoder.. idag.. har nyss vart o hämta hon, lillbäbisen

ja de e väl de.. tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0