jadi jadi

ska ja berätta en hemlis?
det här är lite pinsamt.. eller snarare MYCKET pinsamt. ehm.. ja vet inte hur ja ska säga det här.. eller förklara mig... men ok... håll i er..

jag har beställt en 12 veckors premuneration på ALLAS!!!!!!!!!








jag vet, pinsamt värre, värsta tanten jag är då.. vil ni veta nåt som är snäppet ännu pinsammare.. i välkomstpresent fick jag.. hrm.. GÅSTAVAR!!!!!!!!

jag har nog högre PRO-status än min mormor nu.. 


min att göra lista för dagen:

- städa
- tvätta
- träna
- handla
- baka

bäst ja sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag läser oxå Allas ibland..hihi.

De har bra korsord oxå.

2009-09-08 @ 13:15:47
Postat av: sarah

allas har faktiskt rätt enkla o roliga recept;)

2009-09-08 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0