ledig

alltså, jag vet att jag frågat förrut.. men på riktigt.. VAG GÖR ALLA LEDIGA MÄNNISKOR HELA DAGARNA?? seriöst.. jag är nu inne i en 12 dagars ledighet... 7 kvar nu.. o jag är så sjukt uttråkad..vad ska man göra egentligen.. jag tränar, men det kan ja ju inte göra varje dag, mina stackars muskler (fettvalkar) måste få vila oxå.. o så har jag anmält mig till diverse studiecirklar.. jag ska bli mästare på att sticka och knyppla..städat har jag gjort.. tvätta ska ja göra imorrn..

men mer då? gå på stan e skittråkigt.. dels för att jag öht inte gillar att trängas med folk.. sen är de ännu tråkigare att göra det alldeles själv..

ja så här sitt jag o bloggar..

för övrigt e de många som frågar om jag får behålla mitt jobb.. o svaret är.. vet inte.. just nu får ja veta månad för månad om jag är kvar..men det troliga är att jag har jobb till jul iaf.. mer än så vet ingen..

ja annars vete tusan om ja har så mycke att säga...

i am boooreeeed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0