todelooo

dan va då slut... min att göra lista är ännu inte uppfylld

städa
tvätta
träna
handla
baka


så därav blir min att göra lista inför imorgon lååång:

handla
baka
göra pajdeg
fixa kräfthattar (eller partyhattar alltså)
träna
sola
jobba natt



i helgen vankas de alltså kräftskiva.. ska bli kul.. kul o träffa folk.. jag är sååå himlans less på att vara bara jag o björnen.. (ja e alltså inte less på björnen, ja e less på situationen bara han o jag JÄMT).

vete fan va jag ska skriva mer nu..

jo, jag ha börjat mitt nya liv igår... nu ska de här sommarhullet ja ha skaffat bort.. skaffade mig ett gymkort, simma+gym för 240:-/månan inte illa pinkat.. på IKSU kostar de typ 3 miljarder i månan, o dit går studenterna... inte konstigt dom e fattiga studenter, dom e ju lurad ;)

så nu blire träna o simma o käka hälsodiet i 4 veckor, sen ska nog de där smygkilona va borta (alltså ja ska ju fortsätta träna även efter de här 4 veckorna.. men inte lika fanatiskt)

jag ska bli en hälsosam person..

ska skaffa mig en kompis oxå tror ja... vart köper man dom? ica maxi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0