whats up

jaha då va årets kräftskiva avklarad då.. mycket lyckad.. är nöjd..

nästa helg blire roadtrip, ska till stockholm på bröllopsfest.. ja själva bröllopet e avklarat, de va en borglig (heter det borglig eller borgerlig?) vigsel för typ en månad sen, o nu blir festen av.. ska bli så kul, en av mina absolut bästa vänner från gymnasiet (då var vi de alltså, nu ha vi ju inte setts på en hel evighet) så de blir skoj.. men va ska man ha för kläder??? måste ja ut o köpa mig nå läckert eller räcker de om ja letar igenom garderoben??

jag har för övrigt  sjukt mycke kläder... men inget o ha på mig.. förstår verkligen inte hur det kan gå ihop som.. men alltså jag har flera garderober fulla, plus en massa säckar med kläder nere i källarn..

har ingen aning om vad jag ska skriva mer.. tror ja ska lägga ner de här me bloggeri.. det har kommit av sig alldeles.. jag har som inget o skriva längre.. eller mycket o skriva... men inget ja törs skriva ner så här så alla kan läsa..

jaja.. vi får se...

Kommentarer
Postat av: sarah

nej du! inte sluta blogga!! vad ska jag läsa om då? hur går det på jobbet? får du vara kvar? kramar

2009-09-15 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0