bäbis

i december kommer herbert! herbert e ett litet knytt som har flyttat in o byggt bo i min livmoder.
egentligen va aldrig min livmoder menad för uthyrning, då jag har hela tiden ätit p-piller för att förhindra inflyttande knytt... men som alla vet så är p-piller bara 99% säkert...så jag tillhör väl den överfertila 1% som blir gravida ändå...

eftersom jag har ätit p-piller så va de ju svårt att räkna ut exakt graviditetslängd.. men i tisdags var jag på ultraljud, och nu vet jag att jag är i v 15+3..känns som skönt att ha varit där så man vet...

så förrut var bf-datumet 6/12, men nu efter UL så är jag alltså flyttad till 18/12...så risk finns ju att det blir en julklapp...

och om 3 veckor ska vi tillbax o göra ett nytt Ultraljud, eftersom herbert var för liten för att kollas ordentligt i tisdags..


för övrigt så må jag säga att jag mår utomordentligt bra.. lite besviken faktiskt.. jag trodde jag skulle må mycket värre... men illamåendet har gått över nästan helt sen typ 4-6 veckor tillbax, visst kaffedrickning har jag ju fått ge upp nästan helt..
tröttheten som var ganska outhärdlig ett tag har oxå gått över
i övrigt så mår jag som vanligt...


japp de va de om herbert de!

för övrigt så har jag semester...sol o fint väder ha de vart.. najs najs.. hela två veckor till ska ja ha semme

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis Emma till den lille i magen!!

2010-07-08 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0