is this right?

jag har läst så många bloggar idag, även min egen



det här skrev jag idag för precis ett år sen

20080420

hm.. är det rätt nu då? har jag fattat rätt beslut? måste ju påstå att jag är mer synkad den här ggn iaf.. nu bor ju åtminstonde min pojkvän i den stad ja tänker flytta till... tänk om han lämnar mig... då blir ja ju helt ensam i en alldeles ny stor främmande stad? hur ska jag klara mig då?


För övrigt så känns det inge bra just nu.. jag kan inte sätta fingret på vad som är fel...eller jo det kan jag, jag vet precis vad som är fel, men jag kan inte förklara.. men det känns inte bra

kl är 02.45... o jag kan inte bestämma mig för om de  e bra eller dåligt att ja e vaken nu.. går ju på nattpass på onsda kväll så de e väl bra att ja ställer om dygnet.. men ja e trött o ledsen så ja vill sova, men ja kan inte sova.. pga den där jobbiga känslan i magen att det inte är riktigt bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0