löften





jaha kära vänner.. då var det dax o sammanfatta året o knyta ihop säcken... för om 25 timmar är det tvåtusentio!

http://sessemmas.blogg.se/2009/january/nyarslofte.html#comment

förra årets nyårslöften!
bäst o utvärdera huruvida jag höll dom

att sluta snusa - nja.. eller jo typ.. jag snusar enbart då jag jobbar natt.. men däremot smygröker jag istället.. så huruvida de gick bra går ju att diskutera

gå ner 10 kg innan 15 juni
- hehehehe nja.. snarare tvärtom, jag har gått upp typ 15 kg i år

inte dricka alkohol mer än 1 gång i månan -varför lovade jag det? hm.. måste ha vart bakis när jag skrev det där.. men jo jag kan nog påstå att jag har hållit det om man slår alkoholförtäringen på hela året

inte hava sexuell relation till mina grannar - kan man typ säga att jag har hållit... sen den 29 januari har jag icke havat någon sexuell relation till någon annan än min pojkvän.. men visst visst, nåt litet felsteg kanske hände där i början på januari.. men en gång är ingen gång så vi säger att jag hållt det

inte skaffa så många ovänner varje gång ja träffar folk - check! fast de e klart, de e rätt långt mellan gångerna jag träffar folk

bli rik - faktiskt.. jag anser mig själv vara rik.. eller, alltså de e ju inte så att jag har överdrivet mycke pengar, men jag behöver ju inte vända på slantarna o fundera om huruvida jag ha råd att köpa barilla eller eldorados spagetti..så jag känner mig nöjd

höra av mig till mina vänner minst en gång i månaden - eller ja.. jag skulle kunna bli bättre på det.. men jag försöker iaf..

inte sno mina grannars tvättider - ja jag har till o med flyttat så nu får dom ha sina tvätttider ifred

börja träna mera - den tar vi med oss till nästa år

inte shoppa mer än nödvändigt (snodd ide av sarah, fast jag har mer undantag än hon, tar min mascara slut har ja rätt o köpa ny, etc etc) - nääääää nu har jag fan råd o shoppa då det där höll ja då inte

börja äta MINST ett mål mat om dan iaf - det gör jag faktiskt.. måste hänga ihop med att jag skaffat en björn o fått lite rutin i måltiderna



jag de va de.. jäääklar vad jag lovade saker förra året..

ja då kommer årets nyårslöften:

ÅR 2010 LOVAR JAG ATT:

  • GÅ NER 15 KG INNAN JUNI
  • BÖRJA TRÄNA MERA
  • BLI EN SNÄLL FLICKVÄN
  • GÖRA MINST EN GOD GÄRNING OM DAGEN
  • BLOGGA MERA ÄN JAG GJORT DET HÄR ÅRET
Ja sammanfattningen kommer i nästa inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0